Return on investment
Heeft u voldoende inzicht in wat uw marketing & communicatie activiteiten daadwerkelijk opleveren? Of hoe dit te verbeteren?
- Moedigt het bureau u ieder jaar aan om uw budget te verhogen, maar kunnen ze niet uitleggen waarom?
- Heeft u wel inzicht in bereik, bezoek en conversies, maar niet in return on investment?
- Blijft het lastig om een budget vast te stellen voor reclame, online advertising en/of social media?
- Eigenlijk geen goed beeld aan welke knoppen gedraaid moeten worden om de rentabiliteit van uw organisatie te verhogen?
DotWise heeft sterk de focus op resultaten. We stoppen daarbij niet bij hoeveel meer bezoekers, likes of reacties een campagne heeft opgeleverd. Uitgangspunt is een goed beeld te krijgen van zowel de indicatoren die uw organisatie interessant maakt voor de doelgroep als van eventuele drempels die weggenomen kunnen worden. Of het nu om uw website, e-mailmarketing, advertising of social media gaat. Maar we nemen ook zaken als snelheid van reageren, klantvriendelijkheid en positionering van uw aanbod mee.
Benieuwd naar onze werkwijze? Laten we dan een vrijblijvende afspraak maken.