06-15 09 49 40 astrid@dotwise.nl

Positionering

Onderscheidend vermogen

 

Zijn uw (potentiële) opdrachtgevers ervan overtuigd dat u de juiste partij voor hen bent?

    • Twijfelt u of het onderscheidend vermogen van uw organisatie voldoende uit de verf komt?
    • Is het voor een websitebezoeker niet direct helder wat het doel is van uw organisatie en de website
    • Is bij advertising en social media uw merk ondergeschikt aan de boodschap?
    • Slaagt u er onvoldoende in om nieuwe opdrachtgevers te werven?

Dan is het raadzaam om eens kritisch naar de positionering te kijken. Aandacht van de doelgroep is heel vluchtig. Het is dus de kunst om uw organisatie een boodschap mee te geven die direct beklijft. Die appelleert aan de behoeften van de personen en organisaties waar u zich op richt. En die uw organisatie onderscheidt van de concurrentie.

Benieuwd waar uw kansen liggen?
Maak een afspraak voor een vrijblijvende sessie →

Contact, een vrijblijvende sessie of een kop koffie?

15 + 8 =