06-15 09 49 40 astrid@dotwise.nl
Selecteer een pagina

Over DotWise

DotWise optimaliseert marketing & communicatie activiteiten

 

DotWise is gespecialiseerd in het (tijdelijk) bijstaan van op het in korte tijd op de rit zetten van de (online) marketingactiviteiten. Dit kan zijn het begeleiden van een nieuwe website en bijbehorende online en social activiteiten, het leiden van een rebranding, het werven van moeilijk vindbaar personeel, het schrijven van artikelen en persberichten, en het helpen het (weer) winstgevend maken van een organisatie. Bij alle activiteiten beginnen we met het vaststellen van de huidige resultaten (webstatistieken, Google Analytics) gekoppeld aan het stellen van nieuwe doelen.

DotWIse werkt(e) onder meer voor een wereldspeler op het gebied van heat transfer systems, een zorginstelling met 60 locaties, een detacheringsbureau, een letselscchadebureau, een BIM-softwarepakket, een golfschool en voor enkele zeer luxe vakantiehuizen.

Zoals vaak werd de oplossing allereerst gezocht in een nieuwe website. Daar lag het probleem, dus daar moest de focus op komen te liggen. Maar een goed beeld van wat de website opleverde was er eigenlijk niet. En bij een eerste analyse bleek dat daar ook al direct het eerste probleem lag. De structuur was onvoldoende helder. Bij diverse pagina’s ontbrak het aan een uitnodiging tot in contact treden. En er werden geen echte interacties gemeten maar bezoek aan pagina’s waar de interacties konden plaatsvinden. En hoe een nieuwe goedwerkende website te lanceren als niet bekend is waar de doelgroepen gevoelig voor zijn? Wat wel en niet werkt?

Reden om allereerst de huidige website zo aan te passen dat die in de basis goed staat. Van daaruit leren we wat de verschillende doelgroepen overtuigt. Aangevuld met nieuwe vormen van communiceren, beter inspelen op SEO, tegen minimale kosten inzetten van Adwords en banners en actiever aan de gang met social media.

Zodra we dit allemaal helder hebben, weten waar de echte kansen liggen, is het opstellen van een websiteplan als onderdeel van het totale marcom-plan pas opportuun.

Wilt u ook liever eerst kijken waar de kansen liggen alvorens in nieuwe zaken te investeren? Maak dan vrijblijvend een afspraak.